Cubase.cz
Diskusní fórum o produktech firmy Steinberg
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rada ohledně zeslabení jednotlivých částí zpěvu

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Cubase.cz -> Cubase
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jiripospisil



Založen: 27.11.2017
Příspěvky: 29
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2021 2:14 am    Předmět: Rada ohledně zeslabení jednotlivých částí zpěvu Citovat

Jsem začátečník v programu Cubase 11 Elements a potřeboval bych od Vás poradit srozumitelným návodem jak zeslabit jednotlivé části zpěvu v tomto programu, Jde mě o to že jsem ze stopy ze zpěvem vystřihl jednotlivé části, které byly špatně nazpívané a které jsem poté nazpíval znovu. Tyto části jsou teď příliž hlasité vůči ostatnímu zpěvu ve stopě. Potřeboval bych poradit jak takto znovu nahrané části stišit, aby byly hlasitostně stejné s ostatním zpěvem ve stopě. Pokud by to šlo řešit nějakým efektovým Pluginem, tak pro mě připadají v úvahu pouze free Pluginy. Pak bych prosil nějaký takový doporučit s uvedením odkazu na web na této diskuzi. Předem děkuji za rady.
_________________
Jirka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LUBOSH



Založen: 9.10.2017
Příspěvky: 70
Bydliště: Lázně Bohdaneč

PříspěvekZaslal: pá srpen 13, 2021 8:15 am    Předmět: Citovat